Strona zaginęła w wynikach wyszukiwania?

Strona internetowa działającego na terenie Gruzji biura turystycznego miała zachęcać klientów z Polski do wypraw w tamte rejony świata. Nowych klientów ze strony jednak nie było. Problemem była słaba widoczność strony w wyszukiwarkach. Mimo sporego stażu w internecie i unikatowej treści, na interesujące klientów frazy, strona wyświetlała się na odległych pozycjach tylko z dopisaną nazwą firmy do zapytania. Najwyraźniej gdzieś zaciągnięty był hamulec. Tylko gdzie?

Gwiazdki już nie pomagają?

Aktualizacje algorytmów wyszukiwania w Google zawsze niosą za sobą zmiany. Czasem duże po których padają nawet strony poważnych firm z dużym budżetem na pozycjonowanie a czasem niewielkie zmiany, które ciężko rozpoznać. Na listach z wynikami wyszukiwania po takich aktualizacjach dochodzi jednak do przetasowania pozycji. Tym razem w okolicach końca września 2019 roku doszło do aktualizacji po której z wyników wyszukiwania zniknęły gwiazdki z ocenami artykułów. To nie była zmiana czysto kosmetyczna, przyniosła sporo zmian, wywołała trochę zamieszania na facebookowych grupach.

Strona 1 z 4