Może. Firmowa wizytówka w Google pomaga przedsiębiorcom zaistnieć w wynikach wyszukiwań lokalnych nawet bez posiadania firmowej strony internetowej. Firma, po uzupełnieniu danych i weryfikacji, otrzymuje firmową wizytówkę (panel wiedzy) i znacznik lokalizacji na mapach Google. Szukający lokalnych usług, przez wyszukiwarkę Google, zobaczy propozycję kilku firm na liście wyników wyszukiwania, obok zobaczy kilka pinów na mapce. Skuteczność tej formy prezentacji firmy nie podlega wątpliwości. Małe lokalne firmy od tego powinny zacząć działania marketingowe. Z doświadczenia własnego i kilku naszych klientów wiemy, że część zleceń pozyskujemy właśnie dzięki tej wizytówce.

  Na pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania ma wpływ wiele czynników. Od niedawna tak, jak na początku istnienia wyszukiwarek, głównym czynnikiem rankingowym jest znów zawartość witryny. Przede wszystkim jakość treści, ergonomia i wygoda korzystania z zasobów strony, czas potrzebny na pobranie strony oraz dostępność strony na urządzeniach mobilnych. Straciły na znaczeniu linki, dzięki którym jeszcze niedawno można było wypchnąć marnej jakości strony na pierwsze pozycje list wyników wyszukiwania. Dopracowane, przydatne dla użytkowników treści publikowane na źle zaprojektowanych, przestarzałych, niefunkcjonalnych stronach pozostaną niedocenione. Poprawa kilku niezwykle istotnych parametrów stron wystarczy, aby dobra treść przyciągała nowych użytkowników. 

Strona 2 z 2
Powrót do góry